
Noví investoři a rostoucí centra služeb nabídnou 10 tisíc nových míst
Na 9 z 10 center neměla vloni pandemie negativní dopad V průběhu roku 2021 vytvoří obor zákaznických, podnikových a IT
Na 9 z 10 center neměla vloni pandemie negativní dopad V průběhu roku 2021 vytvoří obor zákaznických, podnikových a IT
Zákaznické služby v průběhu pandemie posílily svou pozici. Experti z call center ukázali připravenost pomoci v krizi, a to nejen zákazníkům, kteří
S většími či menšími přestávkami pracují zaměstnanci z kancelářských oborů již téměř 10 měsíců z domova. S vyhlídkou na zlepšení pandemické situace firmy i
Asociace ABSL ocenila firmy, které v uplynulém roce nejvíce přispěly k rozvoji oboru podnikových služeb v České republice a díky
Rádi přivítáme nové členy, kteří by se chtějí stát součástí ABSL a přispět tak ke společnému hlasu podnikových služeb v České republice.