ABSL: Firmy se silnou značkou zaměstnavatele mají výhodu. V podnikových službách jde o stále důležitější nástroj boje o zaměstnance

7.11.2017

S klesající nezaměstnaností a sílícím bojem o kvalifikované zaměstnance se začíná projevovat nový trend – výraznou konkurenční výhodu získávají v boji o talenty ty společnosti, které se cíleně snaží o budování dobré značky zaměstnavatele a podporují rozvoj své unikátní firemní kultury. Z průzkumu ABSL vyplynulo, že firmy, které dokáží lépe prezentovat svoji filosofii, jsou pro uchazeče o zaměstnání atraktivnější a při hledání lidí vynakládají zhruba poloviční úsilí než jejich konkurenti, kteří se značkou zaměstnavatele nezabývají. Nejlepším důkazem je přitom projekt společnosti CDK Global, který byl oceněn v rámci ABSL Diamonds 2017 v kategorii Employer branding.

Více informací naleznete v přiložené tiskové zprávě.

Share:

On Trend

READ MORE

Na těchto stránkách používáme soubory cookies, abychom je pro vás co nejlépe přizpůsobili. Více o cookies si můžete přečíst v naší cookie policy.