Pandemie podnítila inovační vlnu. ABSL rozdala 10 diamantových ocenění za mimořádné projekty.

12.11.2020

Asociace ABSL ocenila firmy, které v uplynulém roce nejvíce přispěly k rozvoji oboru podnikových služeb v České republice a díky inovativním projektům zvýšily standard poskytovaných služeb, zákaznické zkušenosti, rozvoje talentů a pracovního prostředí. Vítězné projekty v sedmi kategoriích vybírala čtyřčlenná nezávislá odborná porota z pěti desítek nominací. Ocenění s názvem ABSL Diamonds byla předána v rámci 7. výroční konference ABSL, která letos proběhla digitálně za účasti 1300 sledujících.

„Přesun zaměstnanců oboru podnikových služeb na práci z domova byl na jaře snadný, firmy to díky vysoké míře digitalizace zvládly prakticky ze dne na den. Netušily ale, že pár týdnů se protáhne na měsíce a většinový home office se stane novým běžným standardem, díky čemuž bude potřeba upravit celou řadu procesů a inovovat způsoby komunikace i poskytování služeb. Dnes vidíme, že mimořádná situace, kterou pandemie na jaře přinesla, podnítila v našem oboru velmi silnou inovační vlnu,“ říká Jonathan Appleton, ředitel asociace ABSL.

Z aktuálního průzkumu ABSL vyplynulo, že více než polovina center zákaznických a podnikových služeb urychlila pod vlivem pandemie projekty digitalizace a 44 % rozjelo nové automatizační projekty. „I díky tomu zvládá náš obor současnou nelehkou situaci hladce a bez výkyvů produktivity. Centra dokonce rozšiřují svůj záběr, zavádí nové služby, začínají s obsluhou nových regionů či přebírají práci od sesterských organizací, které kvůli nedostatečné infrastruktuře musí dočasně omezit svůj provoz,“ dodává Jonathan Appleton s tím, že letošní projekty nominované na ocenění ABSL Diamonds jsou velmi různorodé a všechny spojuje mimořádná vyspělost a inovativnost. Projekty odráží vysokou míru flexibility a odolnosti oboru vůči neočekávaným situacím a krizím a ukazují, jak dobře se česká centra vypořádala s výzvami, které přinesl COVID-19, a přijala nový digitální normál. I proto se asociace ABSL rozhodla letos rozdat více ocenění než v předchozích letech. Namísto 7 nových diamantů jich přibude 10.

V kategorii Customer Initiative (Nejlepší zákaznický projekt) si cenu zasloužila společnost Dixons Carphone

V kategorii Business Innovation (Nejlepší inovace) byla oceněna společnost Neoris Czech Republic a CEMEX

V kategorii Community and Citizen Support (Nejlepší projekt v oblasti podpory komunit) získala ocenění společnost SAP

V kategorii Education (Nejlepší projekt v oblasti vzdělávání) získaly ocenění hned dvě společnosti, Novartis a Kiwi.com

V kategorii Employer Branding and People Engagement (Budování značky zaměstnavatele a zapojení lidí) uspěla společnost Zebra Technologies

V kategorii Innovative Workplace and Remote Working Strategies (Inovativní pracovní prostředí a strategie vzdálené práce) získaly diamant společnosti Mercedes-Benz Parts Logistics Eastern Europe a Anheuser-Busch Inbev.

V kategorii Value Creation (Nejlepší přidaná hodnota) zvítězila společnost BlueLink International CZ

Speciální ocenění za boj s COVID-19 získala společnost Comdata

Všem výhercům gratulujeme.

POZNEJTE VÝHERCE BLÍŽE

Sdílet:

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on linkedin
On Trend

ČÍST DÁL

Na těchto stránkách používáme soubory cookies, abychom je pro vás co nejlépe přizpůsobili. Více o cookies si můžete přečíst v naší cookie policy.